torstai 19. toukokuuta 2016

NIMIPÄIVÄT

P5190088P5190095P5190098 Hei vaan kaikille! Ihan ekana toivotan hyvää nimipäivää kaikille Emmoille ja kaikille niille muille kellä on tänään nimipäivät. Oon saanu jotenki ihan yllättävän paljon lahjoja vaikka mul on tänää vaan nimipäivät haha en valita. Töissä kaikki työkaverit ja mummelit onnitteli ja kotiin päästyäni kotona odotti valmis ruoka, kukkia, uusi muumimuki ja muumisuklaa patukoita. Olin kyllä ihan sika ihana tulla kotiin kun tällänen vastaanotto, kiitos vaan beibi. Sain myös muumipurkkeja, mariskoolin ja kasvin.

Mulla oli muuten ne esipääsykokeet ja olin ihan varma etten saa kutsua mihinkää varsinaisiin pääsykokeisiin, kun se esipääsykoe meni ihan penkin alle... Mutta toissapäivänä mulle tuli sähköposti viesti missä mut kutsuttii Mikkelin ammattikorkeaan sairaanhoitajan pääsykokeisiin. Ihan sairaan siistii!! Vielä siistiimpä olis kyl päästä kouluun sisään... JA eilen mulle tuli sähköpostiin pääsykoe kutsu Kuopion ammattikorkeaan bioanalyytikoksi. Onneksi nää on eripäivinä niin pääsen kumpaakin. Toivotaan että pääsykokeet menee hyvin :).

Ei kommentteja: