maanantai 7. maaliskuuta 2016

YESTERDAY'S OUTFIT

P3060479P3060492
takki - Vero moda paita - Bikbok legginssit - Nelly kengät - Nelly laukku - Vero moda huivi - Bikbok

Soitin ja varasin tänään hiusten leikkaus- ja värjäys ajan torstaille. Oon jo pitkään halunnu tehdä näille hiuksille jotain koska nää on hirveet ylipitkät ruikulat mitkä ei ikinä asetu hyvin. Sen takii mulla on hiukset tosi usein kiinni mikä ärsyttää itteeni älyttömästi. En osaa edes tehdä mitään kivoja lettejä, vaikka oon yrittäny harjotella tehä ranskanlettiä, mut sekään ei ikinä onnistu. Mä tiiän tarkalleen millaset hiukset haluisin mutta vaikka näytät kuvan ja selität tarkkaan mitä haluut silti kampaaja ei oo vielä osannu loihtia mieleisiä hiuksia. Pelottaa kaikista eniten hiukset menee ihan mönkää ja hiuksista tulee ihan hirveet. Joten pitäkää mulle peukkuja että tulee mieleiset ja kivat että kehtaan myös esitellä ne täällä blogissa.

Ei kommentteja: