torstai 18. helmikuuta 2016

ELÄMÄÄ ILMAN PUHELINTA

P2160189P2180210P2160164P2130135P2130116P2180213P2180205 Jonkin aikaa sitten pudotin mun I phonen maahan ja se näyttö meni ihan täysin säpäleiksi, oikeesti sitä itkun ja vitutuksen määrää ei voi ees kuvitella. Tiistaina iltapäivästä vein vihdoin mun puhelimen huoltoon, vaikka puhelimen näytön hajoamisesta on jo aikaa niin ajatus siitä että joutuisin käydä vaihtamassa sim-kortin vanhaan surku puhelimeen käyväksi ja odottaa vajaa viikko ja käydä sitten vaihtamaan taas I phoneen käypä sim-kortti ei kuulostanut kovin houkuttavalle. Mä myös päätin että en tee tota sim-kortti rumpaa vaan oon puhelimenhuollon ajan ilman puhelinta. Menossa toinen päivä ja hyvin on selvitty. Välillä vaan tosi orpo olo ilman, kun ei voi soittaa tai laittaa viestiä kellekkään. Paitsi tietenki lähetellä viestejä tabletilla kotona facebookissa tai snäpissä. Onneksi voin soittaa Petrin puhelimesta äidille ja iskälle tai no miksei muillekkin ei vaan ole muiden numeroit talletettuna missään muualla kun siinä I phonessa. Huollossa sanoivat että puhelin saisin ehkä perjantaina mutta todennäköisesti menee maanantaihin ja olen varatunut tohon maanantaihin. Harmittaa vähän että lauantaina olis tarkotus mennä viettää synttäreitä enkä siis voi yhtään kännisnäpätä voi harmi. :DD
Ehkä mä selviin viel nää kolme päivää tai sitten en. Mut palaillaa taas :)
p.s oon ihan koukussa tohon biisin!

Ei kommentteja: