perjantai 1. tammikuuta 2016

PAGE 1 OF 366

PC300170
PC300161

New year, new me shit voi alkaa. Tänä vuonna en tehny mitään uuden vuoden lupausta, koska en tule kuitenkaa toteuttaa näitä lupauksia. Ajattelin yrittää tänä vuonna olla vaan edes pikkuisen enemmän positiivisempi, koska on aika negatiivinen persoona. Mutta ehkä toi mun negatiivisuus voi johtuu siitä, että olen koulussa ja teen kahta työtä tällä hetkellä, niin aina ei  riitä energiaa olla super positiivinen. Muutenki energiat on ihan nollissa enkä jaksa tehdä mitään ylimääräistä. Tän takii mun blogi postauksiaa tulee aika harvoin. Tänä vuonna siis yritän vähän pitää lomaa ja antaa aikaa itselleni. Mulla kanssa nousi nyt bloggaus motivaatio ihan huippuun, koska sain tän mun toivoman Olympus pen kameran joululahjaksi. Oon ihan rakastunu tähän kameraan, tää on ensinnäkin pienempi kun entine kamera eli helpompi ottaa mukaan kaikkialle ja noitten kuvien laatu on niin ihana verrattuna edelliseen, että tekee mieli kokoaja kuvata jotain. Ja tolla kameralla saa helposti kuvat suoraan kuvat puhelimeen joten saan tosi hyvä laatusia instagram kuvia myös. Pietään peukkuja, että mun bloggaus motivaatio nyt sitten myös kestäis! Ja sitten myös yritän HUOM en lupaa vaan yritän vähentää sipsien syömistä. Mulle sipsit on mun suurin heikkous, varsinki kun tekee pitkää päivää koulussa ja töissä niin se sipsipussi ja dippi kuulostaa vaan niin vastustattomalle ja ainahan niitä tulee ostettu viimeistä viikonloppuna. Onks teillä siellä ruudun toisella puolel mitään tälläsii heikkouksia? ;D Ja teittekö mitään uuden vuoden lupauksia? :) Huomenna tulossa postausta mun joululahjoista joten see u soon! :)

See you later alligator

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

itekki vois vähentää sipsien syöntiä. mul on se ongelma et niihin tulee ain hirvee himo ja en pysty lopettaa syömistä 😁

Emma kirjoitti...

Anonyymi: joo feel you :/ liian koukuttavii :DD