torstai 7. tammikuuta 2016

NIIN KYLMÄ

P1070362
P1060329
PC290010
Tiiättekste miten vaikee on ottaa tämmösel -28C asteen pakkasel minkään asteisiin asukuvii ? Ensinnäkin tuohon keliin on pakko laittaa hirvee vaatekerros päälle mikä ei todellakaan ole kovin imartelevan näköistä. Mulls oli tänäänki kun kävelin kouluun kolmet housut päällekkäin ja silti mä oon ihan jäässä. Toiseksi tuolla ulkona ei hirveen monta minuuttia kehtaa seisoskella ja poseerata. Ja kolmanneksi Petri ei varmaa hirveesti innostu ottaa ilman hanskoja kuvia, tuolla ulkona nimittäin heti kun otat hanskat pois sun näpit on ihan jäässä. Nimimerkillä oli tosi kiva yrittää avata jäätynyttä pyöränlukkoo...

Ja tiiättekste miten hyvälle tuntuu ku mulla alko tänään jo viikonloppu wuhuu, huomenna saan nukkuu vaan pitkään kun Petri menee töihin muahaha. Ja olin aikasemmin tänään innoissani että jee mulla on kolmen päivän vapaa eikä ole töitä eikä kouluu tai mitään, mut sit mulle soitettiin tänään lauantaiksi ja sunnuntaiksi töihin buu... Eka aattelin et kieltäydyn ja pidän vaan chillin viikonlopun, mut sit rupesin aattelin et saan kahesti päivästä yli 200 euroo niin sit tottakai mä otin ne vuorot haha. Onneksi kummatki on aamuvuoroja niin pääsen sunnuntainaki viettää Petrin kanssa kuukausipäivää :).

See you later alligator

2 kommenttia:

Suzki kirjoitti...

Kaunis sinä :)
Oon miettinyt, että missä muuten oot töissä?

Emma kirjoitti...

Suzki: kiitos hei :) oon töissä hesellä ja yhessä hoivakodissa :)