torstai 28. tammikuuta 2016

kaksi uutta rakkautta

Mulla nyt ei oo tullu oikee mitään kunno postausta (jos nyt snapchat postausta ei lasketa) syystä että mulla on ollu viime viikot oikeastaan joka päivä koulua kasista puol neljään. Ja kolmen jälkeen on vielä aika hämärää, onneksi sentään kokoajan ollaan menossa valosampaan päin. Mutta sain tänään otettua näistä kahdesta mun uusista rakkauspakkauksista kuvat joten here it goes. Michael Kors:sin perus musta lompakko on vaan omalla simppelyydellään niin ihana! Mulla on ollu muutenki pitkään hakusessa uusi lompakko. Mulla kaikkia rahat ja kortit on aina ennen pyöriny jossain takin ja housun taskuissa ja sen ansiosta onnistuin hävittämään mun pankkikortin ja ekaa kertaa kuollettamaan kortin. Tiiättkö kun sul on vaikka takin taskussa puhelin ja kortit ja otat sen puhelimen sieltä taskusta ja samal mukana tulee vahingos kortti joka sit huomaamattomasti putoo johonki... Joo mulle kävi just näin. Onneksi ei oo enään tota ongelmaa kortit pysyy nyt tiukasti uudessa MK:ssa!
Monta kertaa kävin Timanttisilla kattomassa DW:n kelloja ja maanantaina minun palkkapäivänäni heti koulun jälkeen kävin ostamassa ja oon niin rakastunu tää on jotenki niin ihana. Ja onnekseni Timanttisilla on menossa alennukset ja noista Daniel Wellingtonin kelloista  oli -20% alennus!! Aluksi luulin että alennukset ei koske DW:n tuotteita mut kappas keppanaa koskihan niitäkin.
P1210871
P1270895

3 kommenttia:

Emilia kirjoitti...

Ooh ihana kello! Oon himoinnut syksystä lähtien tuollaista DW:n kelloa mustalla rannekkeella. :-)

www.therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

homonukke kirjoitti...

Tosi nätti kello! :) Pitäisi itsekin panostaa kunnon kelloon :)

Emma kirjoitti...

Emilia H: Joo toi on kyl ihan sairaan ihana!
homonukke: joo suosittelen noita dw:n kelloja lämpimästi :)