maanantai 4. tammikuuta 2016

IKEA HELVETTI

P1040275
P1040265
P1040252
P1040248
P1040264

Käytiin tänään mun kahen kaverin kanssa Ikeassa ja matkuksessa vähän kiertelemässä. Tää oli mun varmaan viides kerta Matkuksessa kuukauden sisällä... Hups. Tällä kertaa en oikeastaan käyny itse matkuksen puolella, vaatekaupoilla ollenkaan vaa käytiin ennen pois lähtee juomas oreo pirtelöt (oli muuten hiton hyvää!!) Käytiin siis oikeastaan vaan Ikeassa. Mä en tiiä teistä, mutta aina kun mä meen Ikeaan mua rupee ärsyttää ihan sikana koko paikka ja rupee ihan sikana kärvistämään olla siellä. Ja tuntuu, että rupee päähän ja selkään koskee se seisoskelu ja kävely emt haha :D Varsinki silloin jos Ikea on täynnä porukkaa ja huutavia lapsia. Ja Ikeasta tulee aina ostettuu sitä jotakin muuta mitä et suunnitellu ostavas, niinkuin nytkin. Mut ostin vihdoin meijän makkariin yhen lipaston mihin saahaan laitettuu meijän toinen telkkari. Kuolasin Ikeassa yhtä meikkaus/kampaus pöytää ja sille olis tosiaanki tarvetta. Nimittäin mun meikit pyörii aina ties missä ja joudun meikkaa semmosen ison peilin edessä lattialla tai wc:ssä mikä on mun mielestä tosi rasittavaa kun ei oo kunnon paikkaa missä meikata ja säilyttää meikkejä. Aateltiin Petrin kanssa Loppiaisena koota toi uusi lipasto ja laittaa yhen hyllyn seinälle ja asentaa kanssa yhen lamppu viritelmän :D. Kattoo nyt saahaanko aikaseksi... Mutta minä meen nyt suihkuun ja sen jälkeen katotaan 22 Jump street loppuun. Palaillaan taas.

See you later alligator

Ei kommentteja: