torstai 12. marraskuuta 2015

life with you could never be boring

IMG_0997
IMG_0982
IMG_0984
IMG_1008
IMG_1016
IMG_0999
IMG_1005
IMG_0989
Moikka vaan kaikki taas pitkästä aikaa. Oon ollut vaan jotenki antanu kaikki aikani tolle työssäoppimiselle. Tuntuu vaikka oon aamuvuorossa nii en silti jaksa tai saa aikaiseksi tehtyä yhtään mitään. Olen olevinani hyvin kiireinen vaikka loppu pelissä en edes ole. Pyyyh odotan että toi toppi loppuu vaikka tykkäänki olla siellä. Tuntuu että jää enemmän energiaa tehä kaikkee kun on koulussa. Mutta huomenna olisi sitten tarkoitus juhliin mun ja Petrin vuosi päivää. Meille tuli oikeastaan jo tiistaina 2 vuotta täyteen, mutta mulla oli sillon iltavuoro joten ei pystytty sillon juhlistaa ja aateltiin muutenki että kivempi se on juhlistaa viikonloppuna :)
Palailen taas uusien juttujen merkeissä lähipäivinä ;)

see you later alligator

Ei kommentteja: