keskiviikko 14. lokakuuta 2015

LOST IN THE TEENAGE YEARS

IMG_0334IMG_0339
IMG_0316
IMG_0324
IMG_0347
IMG_0359
IMG_0357
IMG_0317
Onko teillä tätä ongelmaa, kun julkaisette postauksen, mutta se ei näy heti bloggerin lukulistalla(?) Esim. ku eilen illalla julkaisin mun uusimman postauksen niin se oli tullut bloggerin lukulistaan vasta joskus puolen yön jälkeen. Välillä auttaa kun palautan postauksen luonnokseksi ja sitten heti julkaisen sen. Mutta välillä ei toimi silleenkään, tosi ärsyttävää :(

Mulle tuli eilen ilmoitus tullista, että mun pitää tehdä tulliselvitys yhdestä paidasta minkä tilasin jenkeistä. Viimeksi tein tulliselvityksen kun tilasin mun wanhojentanssimekon ja nyt sittten taas joudun tekee tulliselvityksen... Miksi siis mainitsen tästä, koska vihaan tulliselvityksen tekoa!!>:( Ja tuntu muutenki tosi hölmölle tehä tulliselvitys yhden vaivasen t-paidan takia!? Ja tottakai siitä tuli maksettavaksi tulliveroa? Eli sen yhden t-paidan hinnaksi tuli 50e... No tiiämpä nyt että toi paita on Suomessa ja tulee hope so lähipäivinä mulle. Olenki jo odottanu sitä.

Tänään oli tai on vieläkin tosi nätti aurinkoinen sää ja käytiin ottaa kuvia Petrin kanssa tossa läheisellä pelolla vai mikä lie onkaan :D Oon huomannu, että tänä syksynä ainakaan täällä Varkaudessa ei ole hirveesti satana vettä. Mua ehkä vähä harmittaa se, kun en ole päässy käyttää mun kivaa keltaista rukan sadetakkii :D Toivotaan, että edes yhtenä päivänä sataisi edes pikkuisen niin saisin syyn käyttää sitä. Tulee muuten vähä hassu olo kun käyttää sadetakki vaikka ei edes sada. Mutta ei mulla muuta :)

See you later alligator

5 kommenttia:

Siru I. kirjoitti...

Upeita kuvia ja kokonaisuudessaan vallan hieno blogi!

♥: http://sirujee.blogspot.fi/

Emma kirjoitti...

Siru I: kiitos paljon :)

Anonyymi kirjoitti...

Highly descriptive article, I enjoyed that a lot. Will there be a part 2?


Look at my web page: Madden Nfl Mobile Cheats

Anonyymi kirjoitti...

Ootko ihan 100% suomalainen? Sun tekstit on aika vaikeita lukee, tai et joskus pitää lukea lause moneen kertaan et älyy mitä tarkotat. Outoja irrallisia lauseita ja outoja sanajärjestyksiä. Ja myös sen takia et sun tekstit ei oo sujuvia vaan kirjakieltä puhekielen seassa tosi epäluonnollisesti jotenkin. Emt

Emma kirjoitti...

Anonyymi: joo oon Kiinalainen pahoittelen epäselvää tekstiä