keskiviikko 7. lokakuuta 2015

can i have a beach day?

IMG_0181
IMG_0166
IMG_0203
IMG_0199
IMG_0143
IMG_0182

Ulkona on nyt viime päivinä ollut aivan sairaan kylmä, että olen joutunut kaivamaan mun talvitakin vaatehuoneesta. Eilen kun lähin mittaaman (koulujuttuja) päiviönsaareen klo 9.00 mulla oli päällä pitkähihainen, huppari ja talvitakki ja silti mulla olin ihan sairaan kylmä!! Minusta on ihan kivaa, että on syksy ja tulee talvi, koska joulu jne... Mutta vihaan kylmyyttä!!:( Syksyki oli just kiva ennen ku iski tämmöset almost pakkaskelit. Mulla alko tänään syysloma JEEEEEEE.

Käytiin tänään Petrin siskon synttäreiden kunniaksi Rossossa syömässä. Oli ihan sairaan hyvää ja jälkkäriksi ihan törkeen liian iso jätski annos. Luulin, että saan semmosen pienen jätski annoksen, mutta nenäneteen tuuanko tommonen jätti annos. Olin pitsastakin jo ihan valmiiksi täynnä niin arvatkaa tuntuko, että maha halkee kun miltein sain syötyy ton jätskiannoksen loppuun?
Mutta eipä mulla muuta, pitäkää kiva syysloma ja niillä keillä se on jo puolessa välissä niin tai on ollu jo niin toivottavasti teillä oli kiva loma! :)

see you later alligator

2 kommenttia:

Meri kirjoitti...

Harmittaa kun sulle tulee niin vähän kommentteja ): Oon itekin niitä aika huono laittamaan, mutta sun blogia on niin mukava seurata, että rohkaistuin nyt kirjoittelemaan.
Haluan sun tietävän, että mulle ainakin sun blogista huokuu aitous, positiivisuus ja rento elämänasenne (: Tulee siis hyvä mieli sun tekstejä ja kuvia selaillessa. Plussaa on myös sun ihana tyyli, josta pidän erityisesti.
Hyvää syksyä sinne ja jatka samaan malliin!

Emma kirjoitti...

Meri: Jep se on kyllä vähän harmi, kun ei tule kommentteja ei oikein tiiä että tykkääkö ihmiset näistä mun postauksista vai ei jne :/ Mut tän kaltaset kommentit saa mut ihan sairaan hyvälle tuulelle aww ihana saaha tämmösii kommentteja vaikka niitä tulee aika harvoin :) Arvostan tosi paljon kun joku tulee kehumaan tolleen :3 Tästä on hyvä jatkaa postailua vaan taas isommalla motivaatiolla!
Kiitos siis ihan hurjasti sinulle todella ihanasta ja piristävästä kommentista!!<3