tiistai 6. lokakuuta 2015

ANASTASIA BELERLY HILLS CONTOUR KIT

IMG_0089
IMG_0071
Oon nähny ja kuolannu niin paljon noita Anastasia Beverly Hillssin meikkejä instagramissa, blogeissa ja youtubessa, että mun oli ihan pakko tilata Bangerhead:ilta, kun siellä oli kaikki ABH-meikit -20%. Mun oli vaikea päättää ton Contour Kitin ja Dip Brow Pomaden väliltä, mutta päädyin lopulta tohon contour kittiin, koska olen tällä hetkellä tyytyväinen minun Loreal Parisin Brow Artist Genius Kittiin, mut ehkä sitten myöhemmin hankin Anastasian Dip Brow Pomaden ;) Mulla ei ole ikinä ennen ollut mitään kunnon korostus meikkejä, mutta olen pitkään jo halunnut tuollaista tuomaan vähä eloa kasvoille. Varsinkin kun mulla on todella kalpea ja väritön iho, tänäänkin minulta kysyttiin että olenko kipeä kun olen noin kalpea... Toi on mulle niin tuttua. Mun ihon kalpeuden takia tulee usein laitettua vahingossa liikaa esim. aurinkopuuteria ja nyt kuin ekan kerran kokeilin tuota Countour Kittiä niin tottakai korostuksista tuli hitusen tummat. Mut onneksi tekemällä oppii ja youtubessa on hyvät make up tutorialit.

Tämä Anastasian Countour Kit oli mun ensimmäinen vähän kalliimpi meikki ja en kyllä kadu yhtään tämän ostamista. Tuli enemmänki himo ostaa lisää Anastasian tuotteita, mutta opiskelijalla ei riitä kaikkeen ihanuuteen rahat. Ja on kiva kanssa oppia tekemään korostuksia enemmän, mihin on myös sitten itse tyytyväinen. Voisin myös hankkia muutaman uuden meikkisiveltimen niin onnistuisin vieläkin paremmin noitten korostusten teko :)

Mulla on muuten vaan enää yksi päivä koulua ja mulla alkaa syysloma. Vähänkö ihanaa, että pääsee ottaa hetken paussin koulusta ja rentoutua vaan. Paitsi, että mulla on perjantaina ja lauantaina yövuorot yhyy ei yhtään kiinnostaisi, mutta lohdutan itteeni ajatuksella että saan sentää ihan kivat rahat. Onko teillä mitään syysloma suunnitelmia ? :)

1 kommentti:

Jasmin kirjoitti...

Mullekin tuli tuo samainen paletti tällä viikolla kotia! Hetken aikaa tuli mietittyä, että raaskinko tilata, kun hinta on aika korkea.. No sitten tilasin ja muutama päivä sitten törmäsin sellaiseen sivustoon kuin beautybay ja siellä tuo sama paletti alle 50€ ja muutenkin todella edulliseen hintaan noita ABH:n tuotteita. Ai että sitä ärsytyksen määrää! Tiedänäpähän sieltä seuraavan kerran katsoa :p Ja tulipas pitkä kommentti :D