sunnuntai 27. syyskuuta 2015

PHONE COVERS

DSC_0137
DSC_0138
DSC_0135
Mulla ei ole ollut viime päivinä yhtään mitään postattavaa enkä myöskään ole tehnyt mitään kummosempia. Oon ollut koulussa, töissä ja nähnyt kavereita ja chillaillu vaan Petrin kanssa. Oon kanssa ällyttömästi odottanut palkkapäivää, koska näin loppukuusta rahat on mulla oikeastaan aina ihan lopussa. Voisin opetella vähän tota rahan käyttöön kröhöm... Mutta siis aattelin esitellä teille lukijoille mun kaikki puhelin kuoret, kun näit on mulle kertyny jo muutama kappale :)
Ja pakko mainita mun ihanista ystävistä, jotka toi mun kotiovelle oreoita, happy joen ja kukkia! Siis kui kiva ylläri! Olin ihan wtf, kun nää tuli koputtelee ovee, kun olin mun porukoitten luona käymässä. :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mistä oot ostanu nuita kuoria? :-)

Emma kirjoitti...

Anonyymi: kaikki olen tilannut ebäystä :)