torstai 25. kesäkuuta 2015

NIKE AIR MAX

IMG_7886[1]IMG_7887[1]
Heippa hei vaan taas pitkästä aikaa! Mä oon paiskinu ihan sairaasti töitä, kun kaikki muut vietti kivan juhannuksen mökillä, kotona, festareilla etc... Niin mä vietin sen töissä. Täytin kans viime sunnuntaina 20 yhyy jotenki vielkii tuntuu oudolta etten oo enää teini tai sillee nyt oon olevinaan joku aikuinen. Omina synttäreinäki vietin 9,5 tuntia töissä, mutta onneks työt alko vasta 6 päivällä niin käytiin Petrin kanssa ekaa kertaa morttonissa syömässä ihan ältsin hyvät burgerit mun synttäreiden kunniaksi. Sain nää nike air maxit Petriltä synttärilahjaks ja nää on musta ihan älyttömän hienot! Omistan jo tälläset valkoset, mutta tykkään ihan sikana just näitten nikejen mallista!! Ootan innolla et pääsen käyttää näit uusii popoja.

Ei kommentteja: