torstai 5. maaliskuuta 2015

I AM BACK

IMG_1497
IMG_1498
IMG_1501
IMG_1495-horz
IMG_1494
IMG_1503
IMG_1505
IMG_1506
Hei vaan kaikki! Mulla on ollu ihan hirveet fiilikset postailla kaikkee kivaa tänne blogiin ja nyt sit sain otettuu itestäni niskasta kiinni ja sainkin kuin sainkin laitettuu tänne kuvia jne.

Mä oon siis tehny vaikka mitä ny täs viime kuukausina tai ok en hirveesti mitään ihmeellistä mut kaikkee mahollista on kuitenki tapahtunu. Ostin itelleni uusimman iPhone 6 plussan johon oon enemmän kun tyytyväinen. Mä olin kuukauden työssäoppimisessa vanhustenkodissa ja mul loppu tää perjantaina ja nyt mulla on sit hiihtoloma ja käytiin Petrin kanssa markkinoilla ja ostin ihan uuber söpön unicorn ilmapallon ihan vaa siks et mä en oo ikin saanu tommosta ilmapalloo pienenä, heh oon ehkä vähä katkera tästä. Ja mä ja Petri ollaan muuttamassa yhteen huhtikuun alussa ja oon siitä tosi innoissani. Musta on tosi siistii et päästään sisustaa yhessä ihan kunnolla koko kämppä.

Mut mä meen nyt nukkuu et jaksan huomen mennä rata-ajoon, joka luojan kiitos on vika autokoulu vaihe minkä käyn. See you later alligator.

Ei kommentteja: